Fraskriver seg alt ansvar dersom du skulle føle deg truffet... det er bare å la være å stå i veien.

fredag 25. mars 2011

Hvordan forberede seg til NM, leksjon 1.

I helgen er det NM i pysjamasparty, og jeg er i den anledning i Bergen (hurra). Men når man skal delta i NM, så kan man jo naturligvis ikke bare kjøpe seg en pysjamas og et svart belte og hoppe inn på matten, det krever forberedelser lang tid i forveien. Man må trene jevnt, trutt og effektivt og få i seg rett drivstoff. Man må få og gi bank i årevis, ofre blod, svette og tårer. De siste 5 ukene før mesterskapet er naturligvis kritiske, og effektiviteten bør økes enda mer. Alt skal finpusses, forbedres og effektiviseres. Den store dagen skal du ha følelsen av at du aldri har vært bedre eller i bedre form, og du skal nesten dø av protein-overdose fra den sunne maten du har spist. Dessverre foregikk 3 av disse ukene i USA for min del. Proteiner i USA betyr sukker. Og det ble få timer i pysjen gitt. Den neste uken fikk jeg èn time på trening, ellers lå jeg i sengen i morgenkåpen og synes synd på meg selv, for jeg hadde noe jeg er sikker på er en eller annen livstruende sykdom. Først siste uken fikk jeg pysjamasen i gir. Så jeg valgte en litt mindre tidskrevende forberedelse, den er som følger:

Solarium
Hårfarge
Ansiktsmaske
Hårkur
Nybarberte legger
Ansiktsmaske for føttene
Neglelakk

Så om jeg ikke er i mitt livs beste form, så ser jeg i det minste bra ut. Så bra som det blir hvertfall. Så nå er jeg RÅKLAR for NM! YES.


Skal banke alle. Lett.

1 kommentar:

  1. love you <3 Heier på deg!! :) Hva er sjansene for å kunne truffet deg i helgen?? <3 Er du hjemme i dag kl to?!?!! :D

    SvarSlett