Fraskriver seg alt ansvar dersom du skulle føle deg truffet... det er bare å la være å stå i veien.

torsdag 7. april 2011

updates og stor konkurranse med FET premie

Jeg har vært i London noen dager, og bruker det som unnskyldning denne gangen, for ikke å ha skrevet altså. Eller, London var jo å ta litt hardt i, men jeg har vært i Crawley. Londons beste vestkant. På ein måda. Der ble Hans Andrè Europamester i karate, Gutta boys fikk 3 i Teamkumite (shabibabu-shibedibadiba for de fleste), vi feiret, og jeg ble kjørt hjem i handlevogn. Det anbefales på det varmeste. Kjapt, morsomt, og mye mye billigere enn limo. 

I natt ringte brannalarmen, og den er så infernalsk (jeg tester nye kraftuttrykk) høy, at det gjør vondt i sjelen å bli vekket av den. På med morgenkåpen, samle de viktigste eiendelene (planten vår, rettetangen og mobilen), og rett ut i regnet. Det har seg nemlig sånn at der eksisterer så hjernedøde tomskaller av noen sædceller der ute, som greier å rekke frem til egget først for å produsere så tilbakestående menneskeskapninger som glemmer at de har satt på ovnen. Klokken halv to på natten. Hadde ikke forundret meg om tørketrommelen var opptatt, så vedkommende tenkte å bruke ovnen som alternativ. Jeg kjenner en hovedrolle i Napolion Dynamite som er mer intelligent enn som så.

Dette medførte naturligvis at jeg ble så syk at jeg forsov meg og ikke våknet før halv 12. Etter noen minutter med teori, som var resten av skoledagen, bestemte jeg meg for å være effektiv. Da fikk jeg før middag skrevet ferdig reportasjen fra EM, betalt for nøkkelen jeg mistet for 4 år siden, betalt Silje penger som jeg skyldte for en liten mengde tid siden, vasket klær, ordnet med Landslagskontrakten og kjørt på politistasjonen for å få midlertidig førerkort. Jeg greide jo å miste kortholderen på Haugastøl, så det var gjerne på tide. Ikke at jeg har tenkt tanken på å kjøre bil i mellomtiden altså. Hvem som ikke vil ansette verdensmesteren i effektivitet kan ikke jeg forstå! 

Ellers har jeg fått tatt bildet mitt til "fjesboken", som er en fysisk bok. Det er masse ark som er festet sammen i en perm. Sykt merkelig disse moderne oppfinnelsene, men det var sånn de skulle ha det visst. Der skal alle ha et bilde av seg selv på et eller annet vis. 

Det sto mellom dette:


Og dette:

Den som greier å gjette riktig på hvilket jeg valgte er med i trekningen av en singel i posten.






5 kommentarer:

  1. Hahah, du er genial henriette :)

    SvarSlett
  2. prøver å ta over etter voe? slappt

    SvarSlett
  3. bedre med et slapt forsøk på noe jeg ikke prøver på enn en slapp penis dupp...

    SvarSlett
  4. henriette, ver så snill sei du valgte det nederste bildet!:p
    hilsen kanku-dai fan:)

    SvarSlett
  5. Henriette, kan eg heller få en singlet i posten, siden eg regne med du valgte edderkopp-bildet? Str.S helst kvit, på forhånd takk! Mvh Siri, forresten bare ta med premien min i dojoen ;-)!

    SvarSlett