Fraskriver seg alt ansvar dersom du skulle føle deg truffet... det er bare å la være å stå i veien.

fredag 20. november 2009

Langhelg, regn, Trump og Obama


Det er fredag - da klokken med 13 små minutter har passert midnatt - det pisseregner ute, og jeg har fri i morgen. Jeg hadde en deilig fridag i dag og, som ble feiret i godt selskap i går. Vi samlet oss en liten jentegjeng og tok turen til Fridays for full pakke, da vi ble enige om at dette var vår julegave til hverandre. Julegaver er nemlig noe jeg gruer meg til hvert år. Selvsagt er det noen ideer som popper opp i hodet med gaver å kjøpe, andre trengs det mer tenking og planlegging for å finne ut av. Hva er vel da bedre å gi sitt eget selskap i gave, og få selskapet til andre fantastiske mennesker igjen? Jeg hadde den kjekkeste tirsdagskvelden på lenge, og ser frem til flere slike kvelder nå som dette deprimerende været ser ut til å ha kommet for å bli.
Marthine og jeg har hvertfall brukt denne kvelden fornuftig og. Vi tenker å gå inn for alle penga, og se hva som må til for å erobre hjertene til Donald Trump og Barack Obama. Dette for å sikre oss det gode liv med hvite hus og hentesveiser. Vi er selvsagt fullt klar over at vi ikke er de første til å ha dette ønsket om disse kjekke mennene, men med en så uslåelig sjarm som vi har, regner vi med at det er verdt forsøket. Jeg kan begynne med å legge inn Marthine sitt brev til sin fremtidige ektemann; Trumpyboy.

Hey. My name i Marthine. I'm a very huge fan of you, and I just LOVE your hair. Where did you get that? Can you introduce me to your hairdresser? Im not just a huge fan of you, I love you. More than anything. Can you please come to Norway and meet me? Its just 15 hours from the US. I would like to be you next wife. I'm only 45 years younger than you. Please answer my mail. Me and my friend Henriette would really like to go on a doubbledate with you and Obama! Kisses from your future wife!


Spør du meg, så ser dette meget lovende ut. Jeg har valgt å skrive et lignende til min Obama:


Dear mr. President. I would appreciate if you'd read this letter, and answer me as soon as you can; I'm not very patient of nature. I'll avoid talking around the porridge, and cut to the chase - I love you, always have, and always will. I think we would be a good match, considering the fact that I love white houses, you live in one, I love money and attention, you have a lot of money, and you and the people around you get more than enough attention to include another person. Besides I think you're kinda cute. Looking forwards to hear from you
XOXO, your future wife.


Vi er ikke helt sikre på hvilken mail det skal sendes til for å få det direkte sendt, men det finner vi nok ut av en dag. Sånn fra spøk til revolver hadde det vært ganske stilig om brevene ble tatt seriøst nok til å få et høflig avslag i det minste. Vi får vente i spenning. 
Ellers har jeg gjort et lite forsøk på ny header som du kanskje legger merke til. Jeg har ikke søkt tillatelse fra de søte jentene Charlotte og Ingrid som deler plassen min i bildet, så please don't sue me.
I morgen bærer det mot storbyen Sandnes for konkurranse i pysjamasparty, så i mellomtiden ønsker jeg alle en strålende helg :-)

2 kommentarer:

  1. hihih <3
    Jeg liker heller ikke julegaveshopping azz.

    SvarSlett
  2. k9z <3
    good is that. tror jeg kjøper en pepperkakeboks til alle i år.

    SvarSlett