Fraskriver seg alt ansvar dersom du skulle føle deg truffet... det er bare å la være å stå i veien.

mandag 2. november 2009

Jewtube?


Jeg misforsto ikke Youtube og logget inn feil da jeg klikket meg inn på Jewtube. Jeg visste heller ikke at det fantes, men det gjør det altså! Det var en heller langtekkelig engelsktime da Vegard, Ingvild og jeg lekte litt med ordet Youtube, og da Jewtube kom opp måtte vi selvsagt sjekke om noe slikt eksisterte. For researchen sin del har jeg laget min egen konto på Jewtube, men jeg ble heller skuffet. Ikke må du signere noe kontrakt på at du er jøde, bare at du er over 14 og har lest vilkårene. Nå har jeg riktignok ikke lest disse vilkårene, og når jeg tenker meg om er det kanskje noe å bekymre seg litt over? Men what the heck, jeg spiser svin og melkeprodukter om hverandre likevel og håper på det beste. 
Jeg tror ikke jeg kommer til å bytte ut Youtube med det første, men det er jo litt festlig at det eksisterer.


Her er en liten smakebit, der de leker seg med iPhone-reklamen. Enjoy Jewtube!


http://www.jewtube.com/video/803/The-J-Phone


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar