Fraskriver seg alt ansvar dersom du skulle føle deg truffet... det er bare å la være å stå i veien.

onsdag 23. desember 2009

God jul, og Facebook er pervers.

Nå kan vi telle på minutter ned til de 24 timene i det døgnet vi kaller julaften. Tradisjonen tro starter dagen med julefrokost med familien, deretter mandel i grøten, og som litt nyere tradisjon; ut i Olsvik kirke for å treffe blandt annet familien Brun Heldal før kveldens rype- og pinnekjøttmåltid. Litt utenom det vanlige på med rype her på vestlandet, men det har seg sånn at morfar var typen til å skyte de og servere de, så ble det bare sånn. I senere tid har jeg satt foten ned og krevd pinnekjøtt.
Jeg vil og bare påpeke et tidligere innlegg ang sesongforvirring, og jeg syns Benetton topper hele driten med å ha "Vårens nyheter" så pent plassert i butikken. Vi er i vinterens første måned, vårklær er ikke øverst på mine prioriteringer her jeg sitter og sjekker snømengden på Voss.

Ellers som en liten artighet helt til slutt; Facebook har skjulte, perverse budskap kun de ytterst intelligente legger merke til (ja, jeg fant - jeg fant)


GOD JUL :) :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar