Fraskriver seg alt ansvar dersom du skulle føle deg truffet... det er bare å la være å stå i veien.

fredag 18. desember 2009

Leave Tiger Woods alone, goddamnit.


Når Tiger Woods blir nevnt, er ikke lengre en golfkølle i ordets rette forstand det første man tenker på om dagen. Ryktene og utsagnene florerer, og media har løpetid. Den (eller, en av de) påståtte elskerinnene hans har uttalt seg om at "Det var ikke vanlig sex". Nei, selvfølgelig var det ikke vanlig sex, mannen lever jo av å svinge med køllen sin. Såpass bevis kunne jo selv jeg lagt frem om jeg skulle skryte på meg å ha spilt lommegolf med tigeren. Hvorvidt de snakker sant eller ikke er det jo ingen som vet, men det er langt flere enn nødvendig som bryr seg. Nå har Woods dratt den så langt at han har valgt å tilbringe denne sesongen utenfor greenen, og sammen med familien. Dersom samtlige av disse kvinnene lever i en rimelig deluded fantasiverden, syns jeg de kan ta seg litt i nakken og se hva påstandende deres fører til. Så kan de og media finne seg en kjelke og ake rett inn i helvetesskogen sammen med marsipanen i twistposen. Deretter kan vi få fokuset tilbake på Tiger Woods for den golfspilleren han er, istedet for å fundere i om hvorvidt han er utro eller ikke.
Men hey, vi kan ikke akkurat blame disse kvinnene for å fantasere. Bare hold det for dere selv, sånn som vi andre gjør.

2 kommentarer:

  1. "and before i even knew it i was having sex with tiger woods" om vi skal tro alle tøsene som kommer fram kan vi like godt tro at du faktisk går på vannet i den nye headeren din.
    wooof, men btw *liker henriette går på vannet header* <3

    -www.lisefoto.blogg.no

    SvarSlett
  2. agreed. hallo jeg går på vannet. bare å ta med deg noen flasker vann til meg hvis du skal ut, jeg gjør det om til vin og!

    SvarSlett