Fraskriver seg alt ansvar dersom du skulle føle deg truffet... det er bare å la være å stå i veien.

onsdag 16. februar 2011

Party in the U.S.A - PART UNO!

Sitter for augonblinken på sengen og nørder med Hanna mens Margrete og Vadsø pynter seg (det trengs). Reisen var überdigg, det er vilt hva slags humørstadier en går gjennom på 20 timer med fly og flyplasser. I går shoppet vi Salt Lake tom for klær. Jeg brukte (sløste) en tusing på Utah Jazz og Lakers effekter.

Det er et rimelig stygt bilde, da jeg var mye mer opptatt av å hoppe i sengen enn å bli tatt bilde av. Men i virkeligheten ser jeg over gjennomsnittet råstilig ut. Gleder meg til å flytte inn i blandt annet dette antrekket.

Noe trist som skjedde i går var at buksen min spjæla. Jeg satte meg på huk i prøverommet og RITSJ. Jeg lette over hele jævla buksen, ikke ETT sted sto det at det var ugreit å sitte på huk i den. Så jeg måtte desverre på ab & fitch og kjøpe ny. Fryktelig trist det der. I dag skulle vi egentlig ha første dag i trekket, men på grunn av stiv puling drar vi på outlet istedet. I kveld er det duket for Utah Jazz Superbowlbasketgameftwlollol. Gleder meg helt sykt, jeg er så basketfan at det ryker av meg. Litt flaut var det at mannen i butikken spurte om jeg likte Williams (iom at jeg har skjorten hans), og jeg sårt måtte innrømme at jeg egentlig ikke vet hvem det er. Men det viste seg å være en av stjernene, så jeg er nøgd. 






Hipstamatic in U.S.A

Jeg måtte hive på den nye buksen umiddelbart, så jeg sendte Nina Maskina for å betale. Men hun er ikke så Maskina når det kommer til å være kjapp i kassen, så jeg hadde litt tid å drepe. Shopping derimot, det er hun Maskina på, hun brukte nesten null $, og greide å hamstre med seg enorme mengder klær uansett. Go Nina. Ja, Walady Gaga brillene er nye. 


Hanna har bosatt seg som pølsegründer i statene, så henne ser vi snart ikke noe mer av. 

Nå skal jeg ut og leke i gangen på hotellet. USA er yes bæst!




5 kommentarer:

  1. Godt å høre fra deg :D Kos dere videre!! gleder meg til å høre mer.

    SvarSlett
  2. "stiv pulin" ha ha ha. Den skal jeg bruke på jobb (jobber jo på sjøen). "Ja no blæs da stiv puling frå sydvæsten". Den var faktisk ny for meg.

    SvarSlett
  3. omg. Ha det amazing!!!! :) *jealous* Jeg bare går å dør jeg eller noe. Heller det enn eksamen neste uke. fml. Såå, ta det all out for meg, pliz. Håper vi kan snakkes når du er back i landet. Men før det; Pust inn Amerika, og spis coockie dough for meg.

    SvarSlett
  4. Du er uber kul og jeg elsker deg <3

    SvarSlett