Fraskriver seg alt ansvar dersom du skulle føle deg truffet... det er bare å la være å stå i veien.

søndag 20. september 2009

Happyface.

Ja, nå er smilet på plass - kameraet dukket opp. Som regel hjelper det å rydde, da dukker det meste opp. Det holdt ikke denne gangen. Etter å ha letet gjennom hver skuff og hvert skap uten hell, begynte jeg å rydde istedetfor. Det ble helt strøkent, men fortsatt ikke noe kamera. Siden jeg likevel var så godt i gang med ryddingen, fant jeg frem støvsuger og støvklut i samme slengen. Nei, jeg støvsuget ikke kameraet, men jeg hadde av en eller annen grunn, på et eller annet tidspunkt funnet det på sin plass å legge det oppi en nedstøvet pokal på hyllen. Hvorfor må foglarna veta, men nå er det hvertfall på plass.
    Og ja, jeg støvsugde samtlige hybelkaniner som hadde funnet det nødvendig å stikke av med det. Eat my socks, suckers! Det er nemlig sånn at når det blir vekke, så forsvinner det, jeg mister det ikke. Når det blir funnet derimot, da dukker det ikke opp. Jeg er bare flink å lete.
     Nå kan ferieuken i London bare begynne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar