Fraskriver seg alt ansvar dersom du skulle føle deg truffet... det er bare å la være å stå i veien.

torsdag 24. september 2009

Londowns

    Da har jeg tatt turen innom Applestore i verdens, ok hvertfall Englands feteste shoppingsenter. Mens Marthe i siste liten legger inn bestillingen sin for sine russeremedier her, legger jeg inn et aldri sa lite innlegg i les blog. Shoppingkvoten er for lengst brukt opp, og jeg handler snart pa kreditt. Alt for typisk. Jeg tror jeg har evig med penger, og nar jeg, fornuftig som jeg er, setter meg ned for a foere et aldri saa lite regnskap, merker man at oekonomien er paa hell. Jeg har i tillegg glemt den lille trykkedingsen man trenger for aa sjekke nettbank. Smood. 
    I tillegg er det vel ingen bombe at iPhonen ble glemt igjen paa et lumsk sted allerede kveld 1. Jeg satt paa the underground og fikk et mildt panikkanfall da jeg oppdaget tapet. Jeg og den godeste Ingvild kom oss asap paa neste bane tilbake. Griseflaks som jeg har hadde de paa kafeen ivaretatt den, og jeg fikk den igjen. Vi gikk dessverre glipp av the Parlament. Gren i dagesvis, men har heldigvis kommet over det nu. 
    Ellers har det blitt mye shopping, Lion King, Shakespearstykke, National Gallery, Museum of War og mer shopping. I kveld er det enda en musikal foer turen gaar mot Noreg i morgon. 
   Kommer nok bilder etterhvert, men nu har vi en del shopping aa ta oss av! 
Megafail aa erstatte de tre siste, fantastiske bokstavene i alfabetet, men whatever. 

1 kommentar: