Fraskriver seg alt ansvar dersom du skulle føle deg truffet... det er bare å la være å stå i veien.

lørdag 26. september 2009

Hima igjen.

    Etter å ha sovet vekk jet-laget fra uken er jeg nå frisk og rask etter en lang uke i London. Det var en veldig kjekk uke med daglig shopping og musikaler, museum osv. Hotellet kunne vi ha spart oss for derimot. Lite kult å bo i 4. etg uten heis og med ganske heavy kofferter. Resten av hotellet sto til den standaren det er på heisløse hoteller. 
    Skal du til London vil jeg anbefale å se "Avenue Q". En musikal som er omtalt som Sesam Stasjon for voksne. Var en smule skeptisk da jeg hørte det. Ingvild hadde så klart et lite gullkorn; "Herregud, hva er det for noe da. Skal Bjarne pule Alfa?" Close enough. Det var hvertfall commentwin. I tillegg ville jeg tatt Central Line til Shepherd´s Bush og sjekke ut shoppingsenteret der. Nylig bygget, enormt og har alle butikker. Så må man så klart innom Madames Tussaud. 50/50 konseptet fungerte heller dårlig. Neste gang prøver jeg 40/60. Hadde som alltid med en god del klær som var like nystrøket på vei hjem, og en smekkfull koffert. Pengene raste avgårde, men det er sånn som skjer. 
     Bilder kommer når jeg har fått de over på pc.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar