Fraskriver seg alt ansvar dersom du skulle føle deg truffet... det er bare å la være å stå i veien.

søndag 20. september 2009

Vivà La London!

     Allright. Da er det 20 timer til flyet tar av fra Flesland og setter kursen mot Oxford Street, Bond Street og New Bond Street. Kofferten står åpen og venter på å fylles opp til overvekt med klær jeg ikke får bruk for. Men denne gangen skal jeg skjerpe meg. Som regel ender sånne reiser med at jeg bruker siste shoppingmuligheten min til å lete etter en godkjent bag, så jeg har plass til det som er kjøpt og ikke fikk plass i kofferten. Men denne gangen ei! Jeg har en plan, den går ut på 50/50. 50 % av kofferten skal fylles, de resterende 50 skal stå åpen så jeg har plass når det er dags for å returnere. Da vet jeg jo akkurat hvor mye jeg har plass til å kjøpe, nemlig nøyaktig like mye som jeg har med. Vanntett som en regnjakke av ypperste kvalitet.
    Jeg er ikke helt sikker på hva jeg har å forvente av denne turen, derfor har jeg fokusert på shoppingen som jeg vet er tilstedeværende. Men det er så klart ikke bare det vi skal gjøre. Det blir også musikal, som jeg gleder meg enormt til. Billettene til Lion King er bestilt, og det kan jo ikke bli annet enn bra! Nå har jeg riktignok sett denne musikalen to ganger før, men sist jeg så den i London var ganske mye mindre jente enn det jeg er nå. Og sist var i Paris, så da skjønte jeg ikke så enormt mye av hva de sa. Men bra var det lell! En tur innom Madame Tussaud er jo også på sin plass, så blir kjekt å treffe gamle kjente igjen. Hvertfall nå som Hannah Montana har fått sin egen dukke! YAY! Eller, Miley Cyrus hvertfall. It´s nize!
     Anyways, kameraet har fortsatt ikke dukket opp og jeg kjenner frustrasjonen langt opp i adamseplet jeg heldigvis ikke har. What to do? Finner meg nok et å stjele tenker jeg.
   Ha en fantastisk uke så lenge!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar