Fraskriver seg alt ansvar dersom du skulle føle deg truffet... det er bare å la være å stå i veien.

søndag 20. september 2009

Russekort

 Jaja, jeg har allerede ønsket god uke til alle siden jeg nå reiser avsted til London om nå 13 timer. Men så følte jeg for enda et innlegg. Jeg har den unike egenskapen til å gjøre alt annet enn det jeg skal. Nå skal jeg pakke. Å skulle, skal, skulle, har sakulert. Jeg ender som regel opp med å gjøre noe som har ekstremt lite med den aktiviteten jeg burde blitt sett gjøre, men sånn er nå det. Jeg bør begynne å føre opp timesvis på timeplanen hver dag "Kaste vekk tid foran pc-skjermen". Da hadde jeg sikkert gjort noe -om ikke mer fornuftg- annet. Nå er det riktignok nogen lunde fornuftig det jeg har foretatt meg istedetfor, da bestillingen av alt som heter russeklær skal være i boks innen 25. september. Jeg har gjort ferdig russekortet. Samlet kommer bestillingene mine på en god avrundet 4 000, så hvordan dette skal finansieres kan jeg bekymre meg for når betalingsfristen kommer krypende.


Det er ble to forskjellige kort - et originalt, rødt russekort, og et i gull da styret på Danielsen skal være fancypancy med gullkort.




1 kommentar: