Fraskriver seg alt ansvar dersom du skulle føle deg truffet... det er bare å la være å stå i veien.

onsdag 21. oktober 2009

Bare en liten update

Siden sist har det skjedd lite spennende. Jeg har fått meg twitter, men skjønner meg ikke på det. Jeg har lagt til Twitterific på telefonen, legger ut tweets, følger andre twittere, og syns det er twitteryktelig meningsløst. Eneste forskjellen fra det og Facebook er at det er mindre innholdsrikt. På den positive siden kan du legge til kjendiser du liker, og hele tiden vite hva de gjør på. De trenger ikke godkjenne en gang. Det er jo litt cool. Jeg har lagt til Paris Hilton og Britney Spears. Og Obama, for å være en fornuftig twitter. Hadde et lite håp om at Paris skulle personlig avsløre hennes hjerneobduksjon, der de byttet ut hjernen hennes med silikon, men nei. Så så enormt spennende var det ikke.

Ellers har ansiktet mitt eksplodert. Jeg har aldri vært allergisk mot noe som helst, men det var visst det som gjorde det. Utseende varierte litt mellom downs, kreft og svartedauen, men har begynt å nærme seg feit, gammel dame som bare ikke har sovet på 4 uker, som overraskende nok er forbedrende. Jippi. Og ikke tro jeg fikk resept på sånne hyggelige piller som gjør at du tror du kan fly til månen eller begynner å le av alle barna vitser. Å nei.

Ellers kan vi jo feire at det er lillelørdag (hurra) og ikke så alt for lenge til den ordentlige lørdagen (hurra hurra). På fredag bærer det mot Sandnes og stevne. Ingen forventninger der, ettersom kneet ikke har vært begeistret for bevegelser de siste god knows hvor mange ukene. Men det blir nok kjekt like vel.

Legger til et lite bilde en bare må trekke litt på smilebåndet av. Ha en fortsatt fin lillelørdag (hurra)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar