Fraskriver seg alt ansvar dersom du skulle føle deg truffet... det er bare å la være å stå i veien.

søndag 12. september 2010

Bratt kort, LAN og hår

Dagen i dag har vært helt konge den og, for i dag fikk vi bratt kort! YAY. Jeg vet at det ser teit ut at det står i to ord, men det står sånn på kortet, så sånn er det. Før dette lærte vi å pakke sekk, noe som høres ganske banalt ut. Og det er det og. For snart skal vi på tredagerstur. Da vil jeg ikke ha dekning, og langt mindre nett på en stund, så det blir ikke noe blogging da, men hang in there - I’ll be back! woot woot. Etter middag måtte det soves litt før vi dro en sprek gjeng ut på joggetur rundt vannet - noen sprekere enn andre. Ikke meg, men det føltes godt. Så gikk turen til Amfi for å kjøpe hårfarge, så nå sitter jeg med en FET hette på hodet mens Ingvild trøster meg med at man må lide for skjønnheten, og Audhild lager kake mens rester har LAN. For vi skal ha kosekveld på det digge oppholdsrommet vårt, og da må det brownies til. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar