Fraskriver seg alt ansvar dersom du skulle føle deg truffet... det er bare å la være å stå i veien.

søndag 12. september 2010

Present time

Nå har jeg postet litt greier som ble skrevet tidligere dager, da internettet var på charterferie sammen med alle andre idioter. Anybear, nå fungerer det litt av og til, så skal prøve å holde det slik!

I går var det trafikklysfest, og en skulle jo tro at det var en masse vittige bilder derfra. Det var det helt sikkert, men ikke på kameraet mitt. Jeg har derimot ett jeg kunne tenke meg å dele med omverden. Det var helt greit, man kunne vinne dates på de kjekkasene og babesene som ble loddet ut, og selv om jeg mener at jeg kjøpte fair share mengde med lodd, så vant jeg ikke. Det var nedtur og ødela dagen min. Kanskje til og med uken, og måneden hvis jeg skal ta hardt i. Egentlig synes jeg det er litt sykt at vi ikke får sove utovertiss/innovertiss på samme rom, mens menneskehandel og prostitusjon i høyeste grad blir oppfordret. Dobbeltmoralens vokter, det er Solborg.

I dag har vært en sykt chill dag til nå hvertfall, første dagen siden vi kom hit at vekkerklokken ikke har stått på ALT for tidlig. Faktisk har den ikke stått på i det hele tatt! Jeg og et par andre sprekinger fra linjen hadde tenkt oss på treningsstudio for å pumpe jern (GRRRR), men det åpnet ikke før 1, og vi har middag 2 på dette gamlehjemmet, så vi måtte dra tilbake med de samme fiskepuddingene vi kom med. I stedet for dro vi og jogget, hoy! Nå må jeg pakke sekken, for i morgen drar vi avsted på fjelltur i 3 dager. 3 dager uten noen av mine favorittavhengigheter. Dusj, sminke, nett, dekning, rettetang, parfyme og deo. Neida, bare kødder. Vi får ha deo med. Gleder meg veldig, det blir fin kombo av slit og ork, kos, bedre bekjentskap og stormkjøkken- og nistemat. Hvis ingen av fansene mine henger seg i mangel av oppdateringer på 3 dager hadde jeg satt pris på det. Sykt slitsomt med de søksmålene.


Bildekvaliteten er litt dårlig, vi var høy på Jesus og Cola. 
Mathias, Hanna, Kristin og Ingrid. 


So long, smileyface.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar