Fraskriver seg alt ansvar dersom du skulle føle deg truffet... det er bare å la være å stå i veien.

søndag 12. september 2010

henger litt etter

Jeg har da ikke hatt nett på noen dager, nå er det på en kort visitt, så jeg poster for noen dager bakover:

09.11.2010

I går skjedde det så mye fett at jeg rett og slett ikke hadde tid til å blogge. Og så hadde jeg ikke internett da, det er jo kjekt. I skrivende stund har jeg faktisk ikke nett heller, men jeg håper det dukker opp så jeg kan poste dette på nettet til alle mine millioner av fans der ute, så dere slipper å bli desperate og ta selvmord og sånn. 
Men fra spøk til revolver, så skjedde det mye fett i går. Vi kjørte rett til langt utpå Sandnes og fant oss en 30 meter høy fjellvegg vi skulle klatre på. Med de sexy selene toppet vi heile driden med noen vanvittig moteriktige hjelmer. Jeg fullførte dette med å gå i skogen i småsko og med veske. Flott. Jeg må få skryte litt, og si at jeg var på toppen hele 3 ganger, men det var Thea som tok kaken og fløy opp veggen som et ekorn på duracell og red bull. Creds. Senere på kvelden dro jeg til Lura for å trene, det var fint og flott, veldig godt å sloss litt igjen, pow pow. Det sier seg selv at batteriene mine var utgått etter dette, og jeg måtte stå over et teparty jeg hørte gikk i taket, og legge meg tidlig.

duracell lader opp







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar