Fraskriver seg alt ansvar dersom du skulle føle deg truffet... det er bare å la være å stå i veien.

tirsdag 7. september 2010

brattkortkurs og mer

I dag har vært sykt bra. Jeg sang i kor, det søg litt, for jeg er tonedøv og liker bare å synge i dusjen med radioen på når ingen andre hører. Evt i bilen, men ikke i forsamlinger. Deretter valgte vi gym- og modulaktivitet. I gym ble det treningsstudio på meg, så det kan jo bli spennende. Eller dritkjedelig, men whatever. Modul derimot, det er tingen sin det. På førsteplass havnet surfing, og takket være Silje Vaniljes gode hode sikret vi oss litt plass der tenker jeg. Elevene spilte fotballkamp mot lærerne, og det var jo fett nok selv om lærerne vant og jeg ikke spilte, men fint vær og god stemning, så kjekt å se på. 
Gjør ikke noe at vi ikke kan synge når Thea har fet bukse på.

Hovedaktiviteten i dag var klatring og første del av brattkortkurs, det var dødsfett! Alle var enormt sexy med klatreseler på, så det var vanskelig å konsentrere seg om å sikre sin partner med så bra utsikt. Men ingen døde, så det gikk bra. 
Deler av en deilig gjeng med norsk ungdom.


Guro er dum nok til å la Happy sikre, men overlever. Gullhår i ræven.


Thea og Henriette poserer mer enn velvillig.


Henriette trenger litt oppmerksomhet og flasher fiskepuddinger.


Tar rett og slett froskehopp opp hele veggen.


Thea freser oppover veggen som en duracell-kanin med ad/hd.


Hellane mann, han hoppet ned mens jeg sikret han med sånn led opplegg, første gangen NOENSINNE jeg skulle ønske jeg var 10 kg tyngre.

Det var en sykt vellykket tur i hallen, lærte masse, fikk prøve nye ting og alt var gudd. Det var noen godt fornøyde folkehøgskolebarn som minibusset tilbake til palasset vårt da vi var ferdig. Jeg tror og kanskje jeg skal få moten med klatreseler til å catch on rundtom, for det var serr sykt nice. I tillegg hadde de strikk-stropper bak, så man kunne dra i og slippe, så man har liksom med seg et sjekketriks uansett hvor man går, dritnice. 

Senere på kvelden fant jeg og Silje Vanilje opp en ny lek, og den var mat. Vi spilte nesten vanlig bordtennis, bortsett fra at vi plasserte 5 lekesoldater på hver side av bordet, og så var det om å gjøre å drepe motstanderen sine mens vi spilte. Silje valgte å være Voldemort med spillere som hører derhen til, mens jeg tok Pokémon varianten. Jeg tok selvmord på én, og drepte to av hennes, men den idioten fant ut at Harry Potter kunne trylle tilbake spillere. Uansett, hadde det ikke vært for hennes dusteregler hadde det vært enormt mye bedre enn vanlig bordtennis, så det anbefales å teste ut. Jeg har hørt rykter om at kineserene er småivrige med små baller i høy hastighet, så jeg satser på at det er sånn det foregår i China Open 2011. 

Siljus taper, men har positiv innstilling fordet. Juksemaker kalles det. 



Så nå har både armer, ben og lattermuskler jobbet nok i dag, og jeg tar kvelden og ser frem til morgendagens utfordringer, for som Adventure-elev tar jeg den! WOOT WOOT!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar