Fraskriver seg alt ansvar dersom du skulle føle deg truffet... det er bare å la være å stå i veien.

søndag 12. september 2010

Rundtur i Stawanker!

Lørdag, 11.09.2010 - litt senere på dagen.

FORTSATT IKKE INTERNETT, ARGH! Jeg skriver enda i skriveprogram, fordi jeg glemmer hva jeg har gjort fra dag til dag hvis ikke. Selveste syvsoveren happyface må finne seg i å spise frokost klokken 9 på casa Solborg. Det går så som så, og i dag skulle vi se Stavanger. Å herliga Stavanger så kjedelig. Det hadde sikkert vært veldig kjekt om været hadde vært bra, men siden jeg har valgt å beholde bostatusen min på vestlandet er ikke det sånt man kan regne med. Oljemuseet var ganske kjekt, men ellers satt jeg i bussen og bare ville hjem til mat. Noen var heldige og gikk seg vill, så de kunne dra hjem til dusjen. Det lønner seg altså å være dum noen ganger. Men det var jo okey å få se seg litt rundt. Deretter spiste vi lørdagsgrøt og sov litt. Så var det boller og kaffe, før vi smisket oss til å få låne kinosalen og så Taken. I kveld er det forresten trafikklysfest, WEEOH! For de av dere som ikke helt tar den, så er det dress by status. Så grønn er singel, gul er usikker og rød er kjedelig. Så da bruker jeg anledningen til å reklamere for meg selv, som er grønnere enn gresset på den andre siden av gjerdet! Ok, lite vits i å reklamere uten nett, men det kan jo hende det dukker opp en vakker dag. Så dersom det skjer, og Johnny Depp er en av mine faste tilhengere, så skal jeg svare på det spørsmålet se & hør har stått utenfor huset mitt i snøstorm for å finne ut: Ja, Johnny, jeg er singel fortsatt. Og nei, jeg kan heller ikke fatte og begripe hvorfor. Kom og ta meg. 


Søteste søtesene fargelegger på Oljemuseet.



Solborgbarn leker best.

L8r

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar