Fraskriver seg alt ansvar dersom du skulle føle deg truffet... det er bare å la være å stå i veien.

fredag 14. januar 2011

Det skjer faktisk ting på Solborg.

Det som er så ufattelig kjipt med å gå en linje som adventure er at vi må vise våre sanne jeg hele tiden. Og med det mener jeg så klart at vi må gå uten sminke og se svette og jævlige ut HELE TIDEN. Jeg husker ikke sist jeg tok på mascara utenom lørdagskvelden. Av og til tenker jeg at det hadde vært så ufattelig mye diggere å gå en annen linje, å kunne kle seg i annet enn svette treningstighster og joggesko med håret i et misfoster av en ball på hodet. Sånn som Film og Media for eksempel. De kan bare hive på seg all blingen og brunkremen de måtte ønske, uten at det er i veien når vi skal løpe maraton. Sånn som Mari gjerne kan.


Brunkrem...


og bling.

Men for å oppnå litt ekstra luksus og brunfarge i hverdagen tar vi gjerne turen innom Brun og Blid. 


What's cookin' good looking!? Bare se så fin jeg blir liksom. 


Dessverre har møkkahuden min misforstått formålet med kunstige strålingspektre totalt, så (selv om det ikke synes så godt på bildet) den driter i å bli brun, og produserer masse små lysebrune flekker i trynet istedetfor. Også kalt fregner. Fregner suger. Det er for rødhårete tapere. Møkkahud. 


Når vi har blitt så brune og pene og blide, så regner vi jo med å get lucky, så da var det rett på butikken for å kjøpe hyggegummi.


NEI,  jeg mener tyggegummi. Ops.


Den eneste "luckyen" jeg fikk meg var dessverre Thea sin signatur på puppen i sammenheng med Darenight. Og kjære nyborgere; dere suger. Lett å ta ansvar for underholdningen når alt dere trenger å gjøre er å gå inn på Russeservice.no og hente fjorårets russeknuter, bli massert, få laget matpakke til, la vær å ta fellesvasken deres, bli klint med, ha en slave for en dag og se på film på kvelden at VI driter oss ut. 


Her skriver Ole Jakob brev til Bjørn Marit og spør pent om vi kan fortsette å ha fellesvask sammen. "Fordi vi jobber så godt sammen. Og jobben blir gjort godt når vi jobber sammen." Sykt random, har ingenting med saken å gjøre, men det var søtt. Idioten døgnet bare fordi en gjeng idioter ba han gjøre det så de slapp å lage show til i kveld.  Idioter.







2 kommentarer: