Fraskriver seg alt ansvar dersom du skulle føle deg truffet... det er bare å la være å stå i veien.

onsdag 5. januar 2011

i dag skal det handle om sex.

nei, det skal det ikke, men hvis jeg hadde skrevet i overskriften at jeg skulle skryte over hvor bra treningsår 2011 kommer til å være hadde ingen giddet å lese det. Men nå har du allerede begynt, så like greit å fortsette. Lettlurte jævel. Og med treningsår så mener jeg naturligvis trenings-halvannen måned. Aldri i livet om det holder ut året. Jeg er en av de som er så heldig at jeg synes det er helt greit å trene. Dvs at det suger å la vær, for da føler jeg meg som en sekk med pimpernellpoteter. Men alle som prøver å komme her og si at det er GØY å trene, har knasket noen tabletter man ikke finner under livsstil på apoteket for å si det SÅNN. Eller så varmer de lett opp, har sex og tøyer ut i badstuen etterpå, og er fornøyd med dagens treningsøkt (se, det var verdt å lese likevel). Trening finnes ikke gøy og det er ikke meningen at det skal være det heller. Men nå har det seg sånn at denne sinnsforvirrede skolen har snudd opp-ned på all logikk og sender oss til Salt Lake og California i februar, det betyr at bikinisesongen i år starter allerede da. Så jeg har laget et treningsprogram som PT'en til Batman hadde betalt millioner av batpenger for å få fingrene i, og har i dag satt i gang mot mitt mål som maskin. 


Februar 2011, it's on!

Det er likevel et par ting som IKKE kommer til å skje. Derav følgende; statusoppdateringer hver gang jeg skal, er, og har vært på trening om hvor lenge, hardt og mye jeg trener. Dette er et rop om hjelp på lik linje med selvskading, og jeg blir ikke LITT misunnelig når jeg ser det en gang, jeg får ikke dårlig samvittighet i rumpeflesket mitt, og jeg bryr meg MIDT i rasshølet, jeg blir bare flau. Når jeg ser sånt får jeg lyst til å hente en sikkerhetsnål og se hvor mange hull jeg greier å stikke i øyet, for så å fylle hullene med vaselin etterpå. Dette gjelder også oppdateringer om dagens matinntak, som helst består av kaninfôr og svarte linser. Ja, jeg kom ikke på noe mer her og nå, men det var nok det viktigste punktet. 

Nå må jeg gå, for jeg ser så dratt ut etter å ha trent gjennom treningsprogrammet mitt, (halvannen time, 3000 meter og overkropp) at jeg må sminke meg litt før jeg skal spise 100 g kokt torsk med 67,8 g grønnsaker til middag, sånn at jeg er i form igjen til spinning senere. 


See Friendship? Etter en sånn post på veggen min er det ikke noe Friendship å se, du suger Audhild.


2 kommentarer:

  1. Er ikke noe kjære mor her i gården!
    I know you løøøøw me <3

    SvarSlett
  2. Skrattar ut høglydt.

    SvarSlett