Fraskriver seg alt ansvar dersom du skulle føle deg truffet... det er bare å la være å stå i veien.

lørdag 1. januar 2011

værsågod torstein, et innlegg om hvor åndssvak jeg er i dag.

Torstein er tilbakestående, men det kan ikke han noe for. Hans måte å vise affeksjoner på er å si stygge ting om deg, med en så overbevisende tone at du nesten tror på det. Jo styggere ting han sier, jo bedre liker han deg. I mitt tilfelle er jeg faktisk nervøs for at han går ned på ett kne for meg en dag snart, for det er frickins mye møkk i min retning. Hadde jeg vært et svakere menneske hadde jeg kuttet meg selv for lengst, men det går bra. Jeg og Torstein er ganske like i grunn. Rart å være på andre siden. Men siden det eneste målet og meningen med Torsteins ellers tomme og hule liv er å få publisitet på denne bloggen, som han leser flere ganger daglig, mens han venter spent på å bli nevnt i, skal han få sitt helt egne innlegg. En vakker dag. Han tror bare at han må overgå seg selv i crap mot meg før jeg gidder. Gratulerer med dagen Skorstein Blund Gran (kan ikke gå ut med reelt navn, da kan jeg like greit ta med meg flyttelasset mitt inn på lærerkontoret), du er nevnt, og innlegg om deg er reklamert for.

Jeg har ikke så mye å skrive om nyttårsaften, for jeg husker ikke så mye, og det jeg husker egner seg ikke på nettet, for da kan jeg faktisk bli arrestert. Det har jeg ikke tid til, selv om Torstein hadde digget at jeg ble det. Så slipper jeg ikke inn i USA i Februar, og da er hele folkehøyskoleåret mitt wasted, så no can do. 

Men det var en alle tiders kveld som startet med mat og voksenbrus hos meg med søte jenter + søte Rune. Vi ble enige om nyttårsforsetter, og etter min mening hadde Katarina det beste av alle; Å være lykkelig. Så mitt nyttårsforsett for 2011 er å være lykkelig. Og kjendis. Fordi det er mye det samme. Og fordi jeg liker meg selv best av alle jeg kjenner legger jeg ut meg selv her. Paradise Hotel, Robinson, 71 grader nord, Farmen, God Kveld Norge (jobben til Skappel, intet mindre); hvis noen av dere er interresserte i en oppmerksomhetshore fra Bergen, så legg igjen beskjed i kommentarfeltet, takk. 


Foto tatt fra Silje sin blogg. Resten av bildene hennes fra kvelden sees her.

Happy new year.




3 kommentarer:

  1. haha søta :) var kjempekjekt i går! takk for at jeg fikk komme :)<3

    SvarSlett
  2. Du kan få jobben min på McDonalds? Der hadde du egnet deg fint.. Tror ikke du skal skyte noe høgere enn det, egentlig.
    Har jeg nevt at du er lættis noen gang?

    SvarSlett
  3. Kos å ha deg der Silje! <3 Macen er bra, blir jo nasjonal kjendis for alle alkisene og tjukkasene i landet, good enough. Jeg tror ikke det, men takk, det er det nærmeste et kompliment jeg har fått i år. (faktisk - hvis du ser bort i fra "Henriette, nå tror jeg du skal slutte å drikke." på nyttårsaften).

    SvarSlett