Fraskriver seg alt ansvar dersom du skulle føle deg truffet... det er bare å la være å stå i veien.

mandag 10. januar 2011

mandag vettu

Nå er helgen (dvs den ene fridagen vi har) over, og mandagen kom som vanlig alt for tidlig.  Men det betyr jo bare maskin-time, har jo begynt på wasa sine spesial anabol-knekkebrød, så kjenner musklene og blodårene trenge seg ut allerede.


Se så svær jeg har blitt! Neida, bare Ingvild som er flink å vaske ull. Ullol på henne. 

I dag var det utdanningsmesse på Sola, og siden vi ikke hadde noe bedre å ta oss til, så tok vi turen bortom. Det første som møtte oss i trappen var 40 kids som sto i ring rundt to gutter som truet hverandre med å banke hverandre og å kastrere katten til den andre og you name it. Herlighet, jeg blir så flau når jeg ser sånt. Vet de ikke hvor teite de ser ut? Vet de at om noen år så kommer de til å bli kriminelle drittunger som lever av nav og stjeling? Også står de der som noen tilbakestående parasitthjerner og truer hverandre fordi de hater hverandre? slå nå da for pokker, det gjør jeg når jeg er sint. Idioter.

Det var bare èn ting på messen som fristet meg likevel. 



Mamma synes ikke det var det store likevel. Jeg er adoptert uansett, sikker på det. 


Bildet er av litt dårlig kvalitet, men dette er da kvitteringen på visumet mitt, som jeg endelig har fått kjøpt meg. Det er det mest avanserte idiotskapet jeg har vært med på på lenge, djeeez. Her er et utvalg av favorittene mine. 

Har/Er du medlem av terroristiske virksomheter?
Har du sykdommer som Gonorrea eller Syfilis?
Er du narkotikaavhengig?
Har du vært/Er du arrestert? For hva?

Det var jo ikke måte på så kresne de var her da, kontaktannonsene i Hjemmet har jo mindre krav i seg. Et under at de idiotene slapp meg inn spør du meg. Jaja, en liten hvit en må de vel regne med.

Ellers har jeg ikke gjort så mye spennende i dag. Bortsett fra å ringe Ingvild fra do og spørre om hun kunne hente dopapir til meg.


Hun var ikke sikker på hvor mye jeg bæsjet, så hentet like greit 8 ruller. Knapt, men bedre enn ingenting. 





2 kommentarer:

  1. Ikke diss folk som henger på NAV ´a! Jeg blir deppa av sånt!! Lever faktisk et fint liv på NAV som du deffinitivt (ikke) kan se..

    SvarSlett
  2. Det er forskjell på å ikke gidde å ta seg til noe annet enn nav-køen, og det å være utspekulert å utnytte seg av deppa-fordelene man får når man er...ja, sånn som deg!

    SvarSlett