Fraskriver seg alt ansvar dersom du skulle føle deg truffet... det er bare å la være å stå i veien.

tirsdag 5. oktober 2010

IKEA FAMILY

Hej Hej, nu skall ni få höra om vår jätte fine tur till IKEA.

Jeg hadde MAX lyst på IKEA-tøfler. ALLE de kule kidsa på skolen har de, og jeg var helt enormt outsider. Jeg mener det, grupper på facebook, møter, egne bord i matsalen, egne ganger, spesial-mat OSV. Perks herfra til evigheten. Så jeg dro med meg de 4 vennene jeg har her i verden (som jeg bare har kjøpt ved å la de sitte på til forskjellige steder),  og satte kursen mot verdens feteste sted. Det går selvsagt ikke an å gå inn på IKEA, kjøpe et par tøfler til 19 kroner og dra igjen, så jeg handlet litt til. Blandt annet to fine rødvinsglass, en ny, dødsfet matboks, kasser til å ha under sengen med ting i, og helt sikkert et par ting til, men det kommer jeg ikke på. Så meldte jeg meg inn i IKEA Family for å få rabatt på tøfler og gratis eplekake. For vi spiste naturligvis på IKEA siden det er halve vitsen med å dra dit. Vi hadde en flott familiemiddag, med hjernemasse-foster-eplekake til dessert, MMMM. Anyroad, jeg ville ha tøflene i svart, men da måtte man være 4 år i føttene, og det er ikke jeg. Med de pailabbene mine måtte jeg ha M, og da ble det blå tøfler. Så jeg er ikke helt på linje med A-list tøflusene, men jeg puster dem i nakken med mine blå racere.

Outsider no more!!



Happy family 

Prøveligg Hanna i 90 dager, hvis hun tørker ut får du pengene tilbake.


Som en bonus til deg som har vært så heldig å rote deg inn på dette truseinnlegget, så legger jeg ut et bilde av Hanna da vi lekte i et klasserom, og et av Hannah Montana som leker med bestevenninnen sin, Lily.


"Va vill do potte i min henger, du potte noe ved siden av min bibel ja?"


Hannah og Lily ftw

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar