Fraskriver seg alt ansvar dersom du skulle føle deg truffet... det er bare å la være å stå i veien.

onsdag 27. oktober 2010

slowfood.

Det begynner å bli en stund siden sist jeg gadd å skrive noe her nå. Tror det er litt sånn vane at enten skriver man daglig, eller så går det århundrer mellom hver gang. Jeg tenkte kanskje jeg skulle greie å holde meg til et lite innlegg om dagen istedetfor, så kanskje også jeg kan tjene millioner på å underholde Norge med min hverdagslige hverdag. Sist jeg fortalte verden om mine sysler var jeg i Frankrike. No mas, her er det kaldt, rått, vått og man merker at vinteren nærmer seg med stormskritt. Ikke at vinteren kan gå, men du skjønner. Det merkes godt når vi skal surfe, og "kritthvite strender" får en HELT ny betydning. Brrrr. Nå greier jeg jo faktisk å stå på brettet også, så tenkte kanskje å melde meg på VM, i og med at det sikkert holdes i et kjempevarmt land som Brisbane eller noe (haha). 

Anyways, nå er det natta, så skal jeg skrive daglig fra nå av. Snart kommer det forresten et profilinnlegg av Martha "I Farta" Risnes, som kan være verdt å få med seg. (Ikke at Martha er verdt å få med seg, men innlegget kan jo bli kjekt selv om ikke hun er det. Hun er nemlig den største HORA og NØRDEN på hele Smestad. Jeg mener Solborg!!)

So long!


Battle of the lines - gutta ofrer seg for linjen. I det lange løpet lønnet det seg nok kun for Jens, men jaja.


Crazy Banana


Battle of the Lines, klar for kamp.


Hvis du ser nøye helt til venstre, ca midt i bildehøyden, så ser du fergen. Kø. På vei til Stawanker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar