Fraskriver seg alt ansvar dersom du skulle føle deg truffet... det er bare å la være å stå i veien.

tirsdag 5. oktober 2010

kjøkkentjenste-butter-jelly-time!

EEEEH JA.

Jeg har hatt kjøkkentjeneste en stund nå, never thought you'd see the day, eh? VEL, så feil kan man ta. Jeg har til og med tatt bilde av skolens Aller Helligste, bare så jeg kan bevise det. Hvertfall at jeg har vært der. Så ja folkens, jeg har vasket bord, tatt oppvask, hengt opp stoler, dekket bord, satt ting på plass, you fucking name it, I did it. Kjøkkentjeneste er overhodet ikke for pyser og langballer, det er hardt og livsfarlig arbeid.


Her er en liste over vanlige dødsårsaker i Solborgs Aller Helligste.

1. Gli på gulvet, slå hodet i en hylle og blø i hjel
2. Miste 90 tallerkener ned på tærene og dø av smerte
3. Forville seg inn i den MONGO svære ovnen man kan stå i og bli ovnet i hjel
4. Bli skoldet av vannet fra oppvaskemaskinen og etse i hjel
5. Snuble over bordet mens du vasker og knekke nakken
6. Bli sett i det stygge forkleet og bli mobbet i hjel

Som du kanskje skjønner så er det et mirakel at jeg er oppegående nok til fysisk krevende oppgaver som å ligge på magen i sengen og blogge. Men jeg går jo ikke Adventure for ingenting.


Hanna lagde forresten fint eple til meg, H <3 H. Nei, vi går ikke i 4 klasse. Jeg fikk ikke spise eplet da, det var nedsig.no. Emil deiger seg i bakgrunnen. OOOOOH ikke ta bilde av meg, jeg er så digg at kamera sprekker og bloggen EKSPLODERER. not.

Snakkes om 4 minutter, når jeg legger inn et nytt innlegg om IKEA FAMILY.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar