Fraskriver seg alt ansvar dersom du skulle føle deg truffet... det er bare å la være å stå i veien.

onsdag 6. oktober 2010

trioblondinedøgn

Halla bloggen

Nå har jeg ankommet sengen min etter et døgn i villmarken med Silje og Kristin. Det første jeg tenkte da jeg hørte at vi skulle på "duo"døgn og at det var om å gjøre å være best, var at ingen andre hadde en sjans. Jeg skulle spise bark om det så var det det sto på, og alle kan jo lage gapahuk. Seriøst, det står jo oppskrift i Hakkespettboken. Da jeg fornuftig nok hadde skjøvet denne tanken langt bak i hodet, nesten bak og ned i nakken var det idé nr to som slo meg. 24 timer skal jeg klare å godta det meste. Hvis jeg ikke greier å bygge skikkelig gapahuk, så skal jeg alltids greie å være våt og kald i 24 timer. Kjerrag var 3 dager, og jeg døde ikke der. 

ut på tur aldri sur

Vi mente selv at vi hadde funnet skogens desidert beste plass å campe på, selv Lars Monsen ville gitt oss en klapp på skulderen der. Vi fant et mykt og fint område, med trær i passe avstand til hverandre, og fikk bygget gapahuk med ryggen mot vinden. Da det var tørt og fint så var det superchill, vi hadde underlag, vegger, fin takhøyde, vi spilte kort, lagde god middag, jeg hadde smuglet med meg en Japp jeg skulle kose meg med, alt var dødsbra. Ting kan bare gå én vei med andre ord.

rett til helvete

Rett før vi la oss kom det en overflod med edderkopper. Jeg vet ikke om jeg har sagt det, men jeg lider dessverre av araknofobi, som er sykelig frykt for edderkopper, og klikket naturligvis vinkel. Silje fikk tatt de fleste, men det er ikke til å legge under en stein at jeg gråt meg i søvn. Ingen av oss visste naturligvis hva klokken var, men jeg hadde hvertfall sovnet, og sov digg. Da måtte naturligvis Camp Retard og Camp Dickheads komme på besøk for å vise fangsten i krabbeteinen. Jeg er ganske sikker på at du ikke har blitt vekket av noen som roper, for så å stirre rett inn i understellet på en krabbe, så jeg velger å gi deg en anbefaling; DON'T. Heldigvis fikk vi jaget de vekk med en kjepp og kunne sove videre.

dagen derpå

Gapahuken vår kom med en ekstra fasilitet i løpet av natten, nemlig innlagt vann og svømmebasseng. Jeg hadde ligget på siden, så jeg våknet opp og så ut som jeg hadde på meg twopiece. Mørkegrå på ene siden og lysegrå på andre. Sykt stygt, og max upraktisk. Så da var det opp og hoppe, få på tørre klær, komme seg ut av Sugehuken, og søke ly i amfigreiene vi fant. Der mekket vi frokost fra proviantpakken og spilte kort. Så måtte vi stå i timesvis og leke kjedelige leker i regnet mens vi ventet på Kjetil og Carl-Erik som skulle hente oss. FML

anyroad

digg å være hjemme.


Four Seasons


I'm on a boat!


50 % av camp bjørnefitte


MUPPET <3


MUPPET <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar