Fraskriver seg alt ansvar dersom du skulle føle deg truffet... det er bare å la være å stå i veien.

fredag 1. oktober 2010

S to the K to the A to the T to the E

Hallooooo bloggen!
Neida.

Nå har jeg ikke oppdatert på 40 år, så nå tenker jeg at resten av verden tror at det ikke skjer en dritt her i det lille minisamfunnet jeg har bosatt meg i. Da kan jeg fortelle at dere tar FEIL. Her skjer det så mye kult at jeg ikke har hatt tid til å skrive det ned. Nå har jeg vasket fellesvask liksom, Ole-Jakob og meg selv har vår egen lille fest hver gang vi får vaske i svømmehallen. Og siden vi er kretsmestre i hurtigvasking har jeg litt tid å slå ihjel før gangsamling, der nazi-ganglederen vår Audhild skal sjefe litt rundt på oss. 
Jeg har ikke tenkt til å bruke 150 sider på å fortelle om alt som har skjedd siden sist, men i stedet skal jeg bli MYE flinkere til å oppdatere jævlig. Jeg mener jevnlig. 

Dette innlegget skal i hovedsak inneholde bilder fra spontan-photoshooten ved bioparken, og siden jeg elsker meg selv over alt på jord er det hovedsaklig bilder med meg på. Nå når jeg ser bildene forstår jeg hvorfor jeg har blitt dødssyk og fått AIDS og sånn. På bilde nr 3 der driver Hanna og puster meg rett i ansiktet, så det er ikke så fryktelig rart at jeg har blitt smittet. 

Ellers så har jeg litt lyst til å si hva vi har gjort på i kjappe trekk likevel. Bare lurte dere nemlig. Vi har fått surfet et par ganger, noe som var veldig kjekt. Har ikke fått bilder derfra enda, men etter høstferien skal jeg nok greie å slå klørne mine i noen. Jeg bare er litt usikker på om bilder av meg i våtdrakt egner seg på internett, blir så fryktelig slitsomt når randoms begynner å sende fanpost og frierbrev og sånn. For jeg er virkelig et syn for guder i den drakten. Har så smått begynt å gå med den på byn, men ble faktisk for mye oppmerksomhet selv for meg. Ellers går det mye i lek her i Solborg Barnehage. Fotball, slåball, rød & blå, treningsstudio osv osv. Så nå er det gjerne lett å tenke at WOW så sprek og slank jeg kommer til å bli nå, men nei. Jeg er sikker på at jeg kommer til å være rund som en fitnessball når jeg er ferdig her. Makan til spisepress har jeg aldri opplevd. Is til dessert, bolle til kaffen, sjokolade til filmen og smågodt på sengen. Drittsted. 

Anyroad, her er et litt smågodt fra photoshooten (klarer jo ikke snakke om annet enn snop heller), enjoy!


Put your ass in the air

All them pretty colors

Welcome to the good life

Get out the way fo'me'nd my crew crew crew crew


Safety first

Alice in shadowland

Waka waka

Random just entered the building


Sunshine

Surf's up

Off the wall

Just hangin' here


Why so serious?

Stupid who?


Ha en fin dag sa Bjørn-Marit.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar