Fraskriver seg alt ansvar dersom du skulle føle deg truffet... det er bare å la være å stå i veien.

torsdag 30. desember 2010

totusenogti

Nå er 2011 nærmere enn på samme tid i går, men fjernere enn på samme tid i morgen. For om nøyaktig 35 timer smeller det, og vi som overlever kan gå inn i det siste året menneskeheten skal oppleve før 2012. For å putte en "closure" på dette drittåret, sånn at jeg kan bevege meg inn i det som skal bli livets beste år, har jeg tenkt å legge 2010's kåringer her.



Årets klasse. Den var jo ikke så veldig tricky, men for å gjøre litt større nummer av det er det også tidenes klasse, og er også den gjengen som gjør idiotskalaen her i verden tolererbar, da de senker snittet betraktelig. 


Årets gledesspredere. På en skole som Solborg burde det vært 150 stykker på denne plassen, men de håpløse rævadilterne av noen loonatics her makes my day, every day. 


Årets ferie. Frankrike vinterferie, Geilo blir liksom ikke det samme etter det. 

( . ) ( . )

Årets crappy ferie fortjener ikke noe bilde en gang, så jeg tegnet pupper i stedet for. 
Ios sommerferie. Fet plass, crappy idiotreisefølge som hadde solgt vennene sine for en lollipop. Trodde sånt ble avskaffet på 40-tallet. Djeeez.


Årets turistattraksjon. Prekestolen med søster



Årets siste skitur. I trekket i Myrkdalen med Bjarthe. 


Årets kjendisløft. Fint lite utenom solborgbladet, derfor velger jeg et fra i fjor. Hottentottene med mikrofon og kamera er fra BBC Vietnam, og jeg er oppmerksomhetshoren de intevjuer fordi jeg er er awesome. 


Årets helvete. Kjerragturen. 3 dager med crap, men verdt det for bildet så klart. 


Årets fest. Russedåpen på båten. Jeg ser streng ut, men det kom snart mer alkohol på bordet, så gikk over. Årets beste tid er forøvrig de 2-3 påfølgende ukene. Russ 2011; it's on like donkey kong!


Årets sport. Surfing. No further comment.

Årets vits:

Blonde lady is pulled over by a blonde police officer
Officer: Mam. Could I please see your licence
Lady: What does it look like?
Officer: It's rectangle and has a picture of you on it
The lady searches through bag and pulls out her mirror. Police officer looks in the mirror.
Officer: Oh sorry. If I knew that you were a police officer, I wouldn't have pulled you over.


Ja, jeg har ikke vært så hyppig med kameraet i år kan du si, så derfor blir kåringene valgt ut i fra hva jeg har giddet å dokumentere. Nå gleder jeg meg til 2010 kan se til helvete å bli overstått, så jeg kan begynne et nytt og bedre liv i 2011. Kanskje det blir en blomsterfylt blogg med hyggelige ting å skrive om, kanskje til og med en liten rosablogg? Eller jeg anlegger bart, blir muslim, slutter å barbere meg under armene og kjøper meg hest for å flytte inn i stall sammen med edderkoppen min Frode. 





2 kommentarer:

  1. Nei til rosablogg, ja til hyggelige ting, nei til hest, ja til armhår og nei til bart! Aller mest ja til deg og fortsette med blogging i 2011 for det gjør dagene mine så bra.
    Heftig.

    SvarSlett