Fraskriver seg alt ansvar dersom du skulle føle deg truffet... det er bare å la være å stå i veien.

mandag 6. desember 2010

bare for å understreke hvor a-sosial det går an å bli

Bare for å understreke akkurat hvor lite innhold jeg velger å slippe inn i livet mitt, dro jeg på folkehøgskole. Bare da kan man se kontrasten fra mitt liv til sånne som faktisk har et liv. Jeg har sett hele sesong 1 av Lipstick Jungle. På èn dag. Det var riktignok søndag, og det er helligdagen min her. Da har jeg en meg-dag, utenom den lille turen til aktiv for å riste på flesket, og for å bli sett utenfor rommet mitt så ikke folk tror jeg har råtnet og blir spist opp av hybelkaniner. Anyways, nå er jeg godt i gang med sesong 2, og det er dritgøy. For jeg har faktisk lest boken det hele går ut i fra, så det er morsomt å se hvordan det hele har blitt filmatisert. Ok, jeg driter i hvordan det er fimatisert, det er billig og bra underholdning med masse sex og pene mennesker.


Masse sex og pene mennesker.


Og så hadde jeg god til til å se på det i dag morges, fordi lærerne (som vi har snakket om før - ja det er de samme) fortsatt er gretne for bloggen, så i dag gadd de ikke sjekke romvasken, sånn at jeg ikke fikk vite når og hvor vi skulle møte. Så jeg trodde de hadde løpt fra meg da jeg kom til resepsjonen og ingen var der. Derfor gikk jeg på rommet og furtet. Og så Lipstick Jungle.

Nå skal jeg bare se en episode med Lipstick Jungle før jeg legger meg og står opp til en ny og meningsløs dag i livet som antisosial.

1 kommentar: