Fraskriver seg alt ansvar dersom du skulle føle deg truffet... det er bare å la være å stå i veien.

tirsdag 21. desember 2010

reiligion og penisforlenger og kjendiser og sånn

SERIØST nå er jeg så møkkalei av at folk skal gjøre de dummeste tingene på bakgrunn av hva de tror på. Det eneste man hører på radioen utenom Alexander Rybak er jo ditt bombet datt fordi han er muslim, pompel styrtet et fly inn i pilt og halve kongeriket fordi han lærte i kirken sin som også selger hjernevaskemaskiner at det er bra, helvetes møkkareligioner. Jeg tror på Pokémon, men går jeg og kaster baller i hodet på folk og skriker GO PIKACHU fordet? ALDRI når promillen er nærmere null enn fem. Kan noen finne det forbanna missing link så alle kan skjønne at verden oppsto i en random eksplosjon og helt tilfeldig utviklet menneskene seg til å bli ekstremt smarte med visse unntak (bare unntak egentlig) og så ble alt fargerikt sånn som i dag? Hvis ingen hadde trodd på sånne sære ting, så hadde vi kriget om mer fornuftige ting. Som billigere skoleboller på Meny for eksempel. Muslimene tror at de kristne tror på rubbish, de kristne tror at jødene er loonatics, og jødene vet ikke hva som er opp eller ned uansett, men alle vet at de har rett. De eneste jeg støtter er Buddhistene, fredfylte, chubby, stille munker uten hår i en motekrise av en skjortel. Jeg tror rett og slett dagsrevyen og avisene har slått seg sammen, og i all hemmelighet fant opp disse religionene, for det hadde ikke vært en dritt å se på eller lese om uten. Ingen gidder å se på at Sharaska og Putin spiller ludo i all vennskapelighet, derfor fant de opp noe crap som alle kunne krige om. Terror i Norge? FOR REAL? Det gidder jeg faktisk ikke. 


blir så sint og sur og grinete og flau at jeg gjemmer meg her jeg.


hvis bare jeg kunne flytte mennesker rundt og få de til å gjøre ting på min måte. Verden ass, å fint sted det ville vært.


Av alle i hele verden trodde jeg mamma var den siste som trengte penisforlenger, men jammen meg måtte hun markere seg over alle naboene med denne gigantiske julestjernen. Den er jo større enn meg!
Også siden sist har jeg tatt skrittet videre som kjendis, takket være manageren min Audhild har jeg kommet i det verdensomspendte magasinet "Le magazine de château de soleil ". Eller Solborgbladet på godt, uinterressant norsk. Hun har en helt ok blogg hun også, du kan sjekke den ut her hvis du også har fritidsproblemer.


La det inn på høykant fordi det er best sånn. Jeg vet hvordan jeg roterer bilder uten iPhoto altså.

2 kommentarer: