Fraskriver seg alt ansvar dersom du skulle føle deg truffet... det er bare å la være å stå i veien.

tirsdag 14. desember 2010

Kjære kontordame på skolen jeg ikke har tatt meg bryet å registrere navnet på

Kan du være så snill å kutte ut å printe ut sider fra bloggen min og markere favorittdelene dine med markeringstusjen din, eller se til pokker å forklare meg hvorfor i mummidalen du gjør det? Ikke minst åpenlyst foran andre elever som kommer innom kontoret? På forhånd takk.


Sånt som det vekker dyret i meg.

3 kommentarer:

  1. Kanskje jeg ikke skal kommentere så mye da? Eller i det minste være annonym? Hvis ikke er vel jeg hvertfall AVSLØØØØRT!! :P HAHA!! Vi står sammen om dette, Henriette! Det skal jeg LOVE DEG;)

    SvarSlett
  2. High Five! Du er digg. Jeg valgte å gå passive aggressive her, så jeg ikke virker helt uforbredt og fjern ved mulig frontangrep fra skolens ledelse.

    SvarSlett
  3. Det kan vi like, men jeg har fått en viss anelse om at det kan ha vært noe annet de leste? Kan det ha vært solborgbladet? Hmmmm.... XD Da har jeg driti så kraftig på draget!! IKKE SKRIV NOE STYGT OM MEG VÆR SÅ SNILL!!!! :O haha..

    SvarSlett