Fraskriver seg alt ansvar dersom du skulle føle deg truffet... det er bare å la være å stå i veien.

søndag 5. desember 2010

har funnet uggstyven.

For et par dager siden forsvant Uggsene mine, de hadde seriøst sunket i jorden! Og jeg gjorde det jeg gjør best, jeg skyldte på noen andre. Så i dager har jeg lurt på hvem som har pranket uggsene, gjemt de, kidnappet de eller drept de. Jeg utlyste det på Facebook og fikk det ropt ut i mikrofonen i håp om at noen skulle tilstå. Ingen gjorde det. Ok, jeg vet at Uggs ikke er spesielt pent, men jeg er ikke rosablogger, så jeg har lov til å gå med sånt. Og joggebukse. Og hettegenser. Hver dag. Og i mitt behov for å gå i styggest mulig klær hver dag er det sårende når noen tar det styggeste jeg eier.

I dag har jeg en flau gladnyhet til meg selv. Jeg hadde glemt de på aktiv. Jeg kom opp dit i dag for å trene, og det er jo en million menesker som har Uggs, men jeg kjente de igjen med èn gang. Og jeg BLE så glad. Men først veldig flau. Men jeg er egentlig ganske sikker på at noen har tenkt at det var lurt å henge de der, for så glemsk som jeg er kom det som skjedde til å skje. At jeg bare gikk ut i fra at jeg hadde lagt de igjen der. For jeg pleier alltid å dusje der, og selv jeg husker å ta av meg joggeskoene før jeg går i dusjen. Som regel hvertfall. Kanskje jeg glemte det en gang og bare gikk hjem i de? Uansett, nå er de tilbake, og jeg kan gå tilbake til mitt vanlige, stygge meg igjen. Happy times in Happyland.


De hadde jo bare gjemt seg, dumme skoene. 


IDIOOOOOOT!

Det var sikkert en barnslig protest av den skallede babyen som søkte hevn. Bli litt mer voksen'a.

2 kommentarer:

  1. Det var utrolig godt gjort synes jeg! :D TOMMEL OPP! Er ikke bare jeg som er en smule distre på denne skolen, skjønner jeg;)

    SvarSlett