Fraskriver seg alt ansvar dersom du skulle føle deg truffet... det er bare å la være å stå i veien.

fredag 10. desember 2010

randomness og pysjamasparty

I dag er det fredag, woo, helligdag, helg, slappe av, drikke seg kanakkas på billige mojitos på homsebar i en alt for liten rosa kjole og danse med en søt lesbe på 80-tallsfest i hovedstaden (that one actually happend), slappe av, være klein, mobbe Martha...alt som er digg ved helgen nyter jeg nå. NEI. Det gjør jeg ikke. For det er pysjamasfest hele helgen. Igjen. Og med pysjamasfest mener jeg at kremen av norsk barnehage hiver på seg hvite drakter og fargerike belter og bruker helgen til å trene. Frivillig. Vi betaler for å gjøre det. Det samme som en fuktig kveld på byen ville kostet. Jeg har èn helgedag i uken på Solborg. ÉN! Den skal jeg tilbringe ved å stå opp tidlig, hive på meg pysjamasen og løpe rundt i en idrettshall som en eller annen idiot, og angre på at jeg ikke ligger halvveis ute av sengen og spyr i en bøtte jeg innbiller meg at står der, mens Harald på 65 ligger ved siden av meg og ikke ligner noe som helst på Captain Jack Sparrow lengre (This one did not). Idiot.


Anyroad(kill), derfor ligger jeg som et slakt i sengen min og syter og klager på denne bloggportalen min for utløp av innebrent frustrasjon, og slukker snart lyset for å entre drømmeverden, som stort sett er enormt mye fetere enn den virkelige av de. Ikke at det ikke skjer spennende ting i mitt virkelige liv da:


Nå må jeg legge meg så jeg ikke sovner på pysjamasfest i morgen. OH HAPPY DAY LORD PRAISE THE PAJAMASPARTAY. 

2 kommentarer:

  1. Henriette, jeg tror jeg er forelsket i deg. Du er så digg<3 Kos fra twin<3

    SvarSlett
  2. Love you! Du topper Linnea Myhre BIGTIME! :D

    SvarSlett