Fraskriver seg alt ansvar dersom du skulle føle deg truffet... det er bare å la være å stå i veien.

onsdag 22. desember 2010

har strikket sin egen lue måddafåkkas.

Siden Solbog er rene gamlehjemmet med middag kvart på tre og kaffe og kaker klokken fire i helgene, så dukker strikking og hekling automatisk opp på timeplanen. Jeg holdt meg lenge unna, men ga til slutt opp for presset og fikk stående applaus fra hele skolen da jeg tok frem hekletøyet. Ok, ingen ga faen, men jeg gjorde det. Fin unnskyldning til å slippe å ha meningsløse samtaler med idioter, må jo tross alt konse som pokker. Men jeg kan ikke nevne det for mamma, for da ødelegger jeg overraskelsen med det stygge pannebåndet hun får, så hun lærte meg å strikke da. Og etter mye blod, svette og tårer er luen ferdig. Jeg hadde aldri regnet med å fullføre, så jeg tok det styggeste garnet hun hadde og satte i vei. 
Eneste jeg sliter med er å finne rette stilen, så jeg har lagt ut et lite utvalg, så kan vi ha nasjonal folkeavstemning over hva som funker best.


#1. No makeup style


#2. Doggystyle


#3. Japanese /insert downsstyle


#4. facecover nosepluckingstyle


#5. kreftbarn hasjstyle

Jeg vurderer å strikke en til og kombinere første og siste. Da kan jeg unngå å vaske håret og sminke meg, noensinne. Hva synes resten av Norge? 

For å stemme, sett inn kr. 1000,- på konto ved forespørsel. Vinner kåres og får en tilsvarende lue. For kjøp er veil. pris 4,50. 

2 kommentarer:

  1. kreftbarn hasjstyle spør du meg, evt. kan du tove den og bruke den som snusdåse..

    SvarSlett
  2. Lett nr. 1. Da slipper vi å se det støgge trynet ditt!

    SvarSlett