Fraskriver seg alt ansvar dersom du skulle føle deg truffet... det er bare å la være å stå i veien.

lørdag 4. desember 2010

It's people like you that needs to get sued, no one wants your opinion.

Bloggen står opp fra de døde.

Ja, nå døde bloggen en stund og alle fikk panikk. Grunnen til dette var at jeg ble tatt opp på lærerkontoret og fikk kjeft så ørene flagret for å ha hengt ut Martha på bloggen. Helt seriøst, hvilken hjernedød person tar det seriøst? I følge han var det ikke sikkert at "voksene skjønte humoren". Vel, jeg er den mest voksene personen jeg kjenner, og jeg skjønner det utmerket godt. Dessuten er han ikke voksen selv en gang. Bare en liten skallet baby. Jeg skal ikke nevne navn, for da får jeg kjeft igjen. Så nå har jeg skjønt at jeg ikke kan henge ut enkeltpersonen på den måten, så fra nå av skal jeg bare henge ut større grupper mennesker eller minoriteter som jøder og negre.


Jeg ble seriøst SÅ sur da jeg tenkte over hvor urettferdig det var at jeg fikk kjeft for noe Torsdag Kveld Fra Nydalen får fans for.


Så ble jeg glad igjen da jeg kom på at jeg kunne henge ut det EGENTLIGE freakshowet!!


Så nå bryr jeg meg SÅ mye om hva du mener. Ingen vil ha meningen din, du skulle vært saksøkt. 

Uansett, jeg var så svak at jeg slettet bloggen i nederlag. Men så undersøkte jeg litt, og jo mer kjent man er, jo flere hatere har man. Så det var egentlig et kjendisløft for min del, og da jeg greide å snu det til noe positivt bestemte jeg meg for å hente liv i bloggen igjen. Og nå er det mye innestengt aggresjon over udugelige mennesker som ikke har fått komme ut på en stund, så stay tuned. Dessuten så fikk jeg jo bare noe å blogge om. Men for Martha sin del sletter jeg det innlegget. Hvis du er spesielt interresert i det, så kan det sendes på mail, så bare ta kontakt.

4 kommentarer:

  1. Du råkker Frk. Orrem. Bare så du vet det!!! Velkommen tilbake i klubben;)

    SvarSlett
  2. dere er digge, takk Nina Fina, jeg trives jo der vettuuu

    SvarSlett
  3. Haha, rare bloggen :D Det liker jeg!

    SvarSlett