Fraskriver seg alt ansvar dersom du skulle føle deg truffet... det er bare å la være å stå i veien.

torsdag 9. desember 2010

crazy banana.

I dag skjedde det noe helt crazy banana. Det skjer selvfølgelig crazy banana ting hver dag i mitt ville kjendisliv, men i dag tok det av! Vi hadde juleverksted, og hadde blitt meldt på (merk: Blitt meldt på, ikke meldt meg på) søtt og godt på skolekjøkkenet og julestrømpe. Foreløpig høres det ikke så spennende ut. Ok, foreløpig høres det j-æ-v-el-i-g kjedelig ut, men det kom seg etterhvert. Jeg hadde festet et et crazy banana fett englemotiv på julestrømpen min. Senere etter middagen ble ENDELIG navnet mitt ropt opp under postutdeling, og jeg fikk et skikkelig digg julekort av Katarina med - wait for it - det SAMME MOTIVET!


what-the-super-fuck!? Eneste forskjellen er at mitt er speilvendt fordi det er strøket på. WHAT THE FUCK!! På samme dag? 






Jeg ble jælla skremt og prøvde å gjemme meg. Ikke så flink da, men. Tenk om det var Anne, og hun var sint. Hun vil du ha enda mindre å gjøre med enn meg når hun er sint. 


Dette kan bety så ufattelig mange ting. Det er hvertfall noen som prøver å messe med meg. Jeg tror faktisk kanskje det er Anne. Hun kan bli litt sint når noen irriterer henne, bare se her. Crazy banana. Hun må være den eneste som har en fetere blogg enn meg. Ha en fin kveld. 

Som et lite tillegg kommer siste (seriøse) kommentaren fra crazy banana Pia (da hun leste en kommentar på internett om at man fint kunne leve uten sex): "Unnskyld meg, men jeg er en kåt gris og jeg trenger sex." Ha en fortsatt fin kveld.

1 kommentar:

  1. haha :) sykt tidi at det hadde samme motiv! sorry for seint svar! jeg bruker 5 år, men lover å bli flinkere i fremtiden :)

    SvarSlett