Fraskriver seg alt ansvar dersom du skulle føle deg truffet... det er bare å la være å stå i veien.

onsdag 8. desember 2010

get a life.

Helt alvorlig, så lurer jeg på hva som farer gjennom hodet på random kurdere og jøder idèt de setter seg foran pc'en og sitter i timesvis og skriver random meldinger til random mennesker på Facebook, og hva i alle dager de håper på å oppnå med det. Jeg har fått en del sånne, oppi masse friendrequests fra disse loonaticsene. Innbilsk? Nei. Kjendis? Kanskje litt. Irriterende? GANSKE. Jeg har masse fornuftige ting som må gjøres i løpet av en dag, det driter jeg i, men jeg har faktisk masse unødvendig crap jeg har lyst til å bruke tiden i dagene mine på. For eksempel å ta stygge bartebilder av meg selv i Photobooth.


Hvis disse dophodene ikke kan respektere det blir jeg nødt til å ta frem sintestemmen. Og du vil ikke høre sintestemmen. Spesielt ikke over internett i skreven form. Innebærer særdeles mange utropstegn, og Caps Lock er på konsekvent. Men på den andre siden er jeg ferdig med den siste produserte sesongen av Lipstick Jungle, så jeg har jo litt fritid å ta knekken på. 
Denne er et eksempel jeg fikk for en stund siden. Siden jeg har lurt så fælt så lenge på hva man vil oppnå med det, annet enn å slå Paris Hilton i antall venner på Facebook, måtte jeg bare spørre. Men fikk jeg noe svar? Nei. Makan til frekk oppførsel. 
Også her. Det er jo tegn til at de som sender sånne meldinger ikke bare er jøder, men også har Downs Syndrome. For hvem ellers introduserer seg selv to ganger på 5 minutter? Jeg tror dessuten ikke han var svensk. Ellers ville han kanskje forstått norsken min og svart, for helt seriøst, SÅ dårlig er den ikke. Tror han løy. Og hvis han tror jeg bygger et forhold med han som begynner på løgner, så tar han feil. Get a life, sånn som meg.


3 kommentarer:

  1. Halla søtis! Jeg er Nina fra Norge. Tenkte vi kunne bli kjent? Legg meg til på skype, hvis du er keen! n.oerbech er navnet. Skypes!^^

    SvarSlett
  2. Jeg er sexyboi_54, du kan få legge meg til selv!

    SvarSlett
  3. og gud du er jo så svidd

    SvarSlett