Fraskriver seg alt ansvar dersom du skulle føle deg truffet... det er bare å la være å stå i veien.

søndag 26. desember 2010

susa i trusa for en morgen


Det var noe jeg skulle huske å ta med i kveld. Vet det var noe.


ÅJAA badass attitude. Check.



Leah Isadora, anno gårsdagen 03:30 midt i køen på deli. Badass attitude glemt igjen på vors.

Nå husker jeg hvorfor jeg liker å bo hjemmefra. Det slo meg i trynet som en volleyball når jeg skal tøffe meg i gymmen. Dagen begynte med at jeg våknet og lurte på hvor i helvete jeg var. Så oppdaget jeg at jeg bare hadde sovnet opp-ned i sengen. Steike så anderledes rommet ser ut fra den siden. Etter å ha ligget og badet i min egen alkoholodur i to timer karret jeg meg opp for å tisse og hente vann. Nå synes jeg virkelig synd på afrikabarna som må gå milevis for å få fatt i vann, å du hending så lite det hadde skjedd at jeg hadde giddet dagen derpå, fatter ikke hvordan de orker. Etter en lengre dusj der jeg satte meg ned på rumpa og lot vannet skylle gårsdagen av meg, var planen å hente mat og plassere meg tilbake i sengen. For det er sånn søndagene mine ser ut. MEN NEI. "Henriette, nå må du få noe ut av dagen før vi skal i besøk, jeg har skrevet liste med ting du kan gjøre". Ja, en liste. Vet du hvorfor? Fordi det hadde vært alt for mye å huske på hvis det ikke ble skrevet ned. Det eneste jeg vil ha ut av denne dagen er edruelighet, takk. Ingen hensyn å få er det. Høye stemmer, synging til Aretha Fucking Franklin på radioen, sende meg ut i kulden for å hente ved, u name it. Det eneste positive med å gjøre noe er at minnene fra kvelden før synker så langt bak i hjernecellekøen at de nesten blir glemt. Men det var en veldig kjekk kveld med ganske så ålreite mennesker til idioter å være. Gleder meg til alle jeg hilste på skal legge meg til på Facebook, siden jeg introduserte meg selv som Leah Isadora til alle ukjente. Meg selv, Sarah Cornelia, Ingrid Alexandra, Koriander og Inga Bente fikk masse nye venner. Glemte jeg å nevne at det var kjendisfest? Ja, for Torsdag Kveld parodierte nemlig Fridays Torgallmenningen, og man er steike kjent når man blir parodiert! Alle de største blir det. Jan Thomas, eh..hmm...Ja, Jan Thomas.


Ingrid Alexandra og Leah Isadora med snö brilliantene sine. Prinsesseløv.


Sarah Cornelia blir litt deppis når hun drikker, så vi lot henne grine for seg selv i en krok resten av kvelden.


 Leah Isadora labbet til Koriander som nå sitter i kroken med Sarah Cornelia og griner. Jeg synes det var dritmorsomt liksom.


Var ganske kleint mellom oss resten av kvelden, tomt for samtaleemner.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar